Sweet.

Tjena, nu är det stämplat. I helgen ska jag Therese och David ha en Twilight kväll, vi ska värma upp inför den 30:e juni, då smäller det! Vi ska se på bion, nice!
Midsommar börjar närma sig och planeras allt mer, tror det kommer sluta ganska bra. Ska inte säga mer än så eftersom inget är bestämt ännu.
Bra arbetsdag idag, lite små seg faktiskt. Har inte varit så jätte mycket folk. Men fram till lunch hade jag fullt upp och fixade med skyltfönstret. Sedan när jag äntligen tog lunch så promenerade jag hem till Emma och vi åt lunch tsm ;) alltid trevligt med sällskap! Sen när jag kom hem så fick möttes jag av ett stort brev adresserat till mig, mina betyg! Dom var ganska så sweet ;) så jag har haft en bra dag idag. Imorgon är det freeedaag och nu kallar sängen, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0