Som att leva i en djurpark.

Tja! Första dagen avklarad! Gick riktigt bra idag, fick lära mig kassan typ direkt och jag tror att jag inte kommer ha så svårt att komma ihåg allt, ganska simpel kassa faktiskt. Dagen gick åt ganska bra också, tiden stod lite stilla sista timmen/halvtimmen. Men inte alls farligt annars.
Måste bara säga att det känns som om att jag bor i en djurpark! Jag hör möss som krafsar, fladdermöss som piper, kråkor i skorsten och getingar och humlor bor typ vid huset också. Vi har även haft lite myror inne, svarta små och några större har lyckats kommit in också, men inte många alls som tur är. Juste, får inte glömma min skräckinjagande hund också, Pärlan. Som skäller en till döds.
Nej, nog med struntprat, jag måste sova. Ska ju orka upp imorgon, mört och pigg som en kry ;)!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0