Sista veckan.

Nu är det måndag igen, och denna måndag är det början på sista arbetsveckan! Ska bli skönt på ett vis, få komma ut i solen och bara njuta av sommarlovet, men samtidigt tråkigt, trevligt ställe att jobba på och man vill ju tjäna pengar ;). Denna vecka är det inte bara min sista vecka på jobbet, utan på onsdag är det studiebidrag, jag ska köpa mina leggings som väntar på mig, sen ska jag på bio med Therese och David, vi ska se premiären på Eclipse. Sedan framför allt, Alexz fyller 18 år!! Sen får jag inte glömma också att vädret visar sig på sin bästa sida denna vecka. Så detta kommer nog bli en riktigt bra vecka sammanlagd. Tummen upp!
Nej, duschen kallar. Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0