One day left.

Tja, fick gå lite tidigare från jobbet idag, skönt. Igår kom Lucas hem från Thailand så träffade honom en stund på morgonen, sedan sågs vi efter jobbet.
Nu har jag precis ätit lite middag och ska ta en sväng med hunden. Ska även gå förbi hos min morbror, (som inte är hemma) ska titta deras post och hämta min morbrors stegräknare som han glömde. Imorgon blir det till att gå upp vid åtta tiden, åka kl nio från ösmo. Men mig gör det inget, ska bli skönt att komma ut på sjön!
Har invigt min nya blus idag också! Älskar den verkligen, den är superskön och jätte söt på! Detta blir det sista ni hör från mig tills på söndag, ha en trevlig midsommar allesammans!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0