När man har för mycket tid över.

Här kommer lite frågor som jag svarar på för att jag har brist på annat att göra ;)



1. Fullständigt namn:
Gina Teresa Sanchez
2. Ålder: 18
3. Vart bor du: Ööööössssmmmooo
4. Bor tillsammans med: mamma, pappa och lillasyster. Mina äldre syskon bor inte hemma längre.
5. Husdjur: Pärlan!
6. Färg på ditt hus: Rött
7. När är du född: 1992 den 23:e januari
8. Klass: HP08B ;)
9. Vilket år tar du studenten: 2011
10. Något jobb: Sommarjobb iaf ;)
11. När ska du sova ikväll: När ögonlocken slår ihop
12. Duschat idag: Nej, gillar att duscha på kvällarna.
13. Kramat någon idag: Pärlan, vi pussades också ;)
14. Pussat någon idag: Pärlan :)
15. Vad har du ätit idag: Frukost, lunch om ett litet tag är det middag.
16. Dagens kläder: Jeans och stor svart tröja.
18. Dagens sötnos: Mamma, hon är alltid söt min mor :)
19. Dagens roligaste: Har väl inte hänt något speciellt roligt idag faktiskt.
20. Har du många vänner: Många och många, en del men väldigt fina!
21. Hur många har du kysst: Haha, ingen kommentar.
22. Vem kramade du senast: Therese <3
23. Hur många har du haft sex med: Ingen kommentar här heller.
24. Hur många har varit otrogna med dig: Ingen vad jag vet iaf.
25. Har du pojk-/flickvän: Nej, singellife i sommar ;)
26. Vem pratade du i telefon med senast: Natta står högst upp på samtalslistan.
27. Vem fick du senast sms ifrån: Mickis tror jag det var.


FAVORIT
28. Film: Svårt att säga, Twillight serien är ju på min topplista.
29. Låt: Har många, en är Fix you med Coldplay.
30. Mat: Räkor eller lax kanske.
31. Dryck: Med alkohol i ;) hehe, nejrå. Släcka törsten är alltid gått med bubbelvatten.
32. Färg: Blå och korall.
33. Stad: Sthlm i mitt hjärta. Men har ju inte varit i så många andra förutom Gbg, det är ju också en fin stad.
34. Land: Kan inte säga eftersom jag inte har varit överallt, men drömresan är ju USA och Austrailen.
35. Ämne i skolan: Handelsämnerna, gympa och engelska.
36. År: Lever i nuet :)


SENASTE
37. Personen du tänkte på: Vet inte, tänker för mycket.
38. Personen du kysste: Izza, fast det var mer en puss :) 
39. Gången du spydde: Haha, en torsdag var det iaf.
40. Gången du grät: Förra veckan tror jag.
41. Pizzan du åt: Minns inte vad den hette.
42. Gången du var i Göteborg: Förra sommarn, för ett år sen precis på dagen!
43. Gången du var i Stockholm: I tisdags med klassen <3
44. Gången du var full: Riktigt full var en torsdag iaf.
45. Gången du var hög: Aldrig varit och ska aldrig vara det heller.
46. Personen som såg dig gråta: Lucas.


ANTINGEN ELLER
47. Svart eller vitt: Svårt, beror på så mycket.
48. hund eller katt: Hund lätt, usch för katter.
49. Ute och festa eller hemma och mysa: FESTA!
50. Tv-spel eller Dataspel: Inget, haha :)
51. Singel eller upptagen: SINGELLIFE!
52. Lunarstorm, Helgon eller Playahead: Inget, haha.
53. Ragga eller bli uppraggad: Ragga är alltid kul ;) fast är värdelös på det, haha.
54. Big Brother eller Paradise hotel: Paradise Hotel
55. Svart hår eller blont: Svart, har redan provat blont.
56. Blåa ögon eller bruna: Blåa faller jag lätt för, men har ju bruna själv. Hm .. svårt.
57. Choklad eller lakrits: CHOKLAD, utan tvekan.
58. Göteborg eller Stockholm: Kan inte välja faktiskt.
59. Höger eller vänsterhänt: Höger
60. Coca Cola eller Fanta: Coca cola.
61. Pizza eller kebab: Pizza, kebab ruinerar min mage.
62. Randigt eller Prickigt: Raaaaandigt <333
63. Älska eller älskas: Både och såklart, kan inte ha ena utan de andra.
64. Leva eller dö: Leva livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0