Jahapp.

Då har man gått ut andra året på gymnasiet då. Tänk så fort tiden har gått, tycker inte att det känns som två år sen jag stod framför hela vansta skolan i vit klänning och fick en ros av ettorna. Men så lång tid har faktiskt gått. Imorgon går 94:orna ut. Min avslutning idag har sett ut som följande, vi samlades i skolans aula till klockan tio, sedan fick vi se en liten rolig pjäs som många av lärarna tog del av och även två elever. Sen efter det så delades en del diplon ut och när det var klart tackade lärarna för sig. Klassen tog sig upp till vår våning och fikade lite i klassrummet med Maria och Mikaela, och fick en del information om kommade termin. Det tråkigaste är att vår klass ska sättas ihop med andra klassen och både Maria och Mikaela ska sluta. Så vi kommer få ännu en ny mentor, förhoppningsvis blir det Olov, vår svenska lärare, för han har vi haft förut och känner bättre än den andra lärararen, Nonna. Så jag hoppas att de flesta i klassen också vill ha honom som mer vår mentor. Sen när vi fikat klart och kramat hejdå åt våra numera föredetta lärare så bar det av hemmåt. Nu har jag ätit lunch med mamma och Natta och tagit en kopp kaffe på det. Och vad jag ska göra här näst vet jag faktiskt inte. Får se vad dagen ger mig. Just det, great news! Jag har fått G i matte A vilket innbär att jag kommer kunna läsa matte B, som kommer bli tufft som fan men jag vill gärna läsa kursen. Sen så har jag fått sommarjobb! Fick brev idag, ringde direkt och prata med min arbetsgivare och allt låter finfint! Börjar på måndag och kommer jobba tre veckor framöver ;) och ni kanske undrar vart också, jo det vart Åsas Leksaksförmedling i Nynäshamn. Är faktiskt nöjd med det, det är ju trots allt bara ett sommarjobb och personalen verkar jätte trevlig. Men nu kommer en dagens ;).











Btw, köpte blusen igår när vi var inne i stan ;) jätte skön, kommer nog gillas mycket i sommar när vädret är sommrigt. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0