Friday!

Redan har en vecka gått, herregud. Aja, det är ju bra det ändå. Bevis på att detta är en trivsam arbetsmiljö. Så vad händer ikväll då? Hemma kväll ser det ut som att det blir för min del iaf. Skönt ändå, tror ändå inte att jag hade haft något ork till så mycket annat, haha.
Imorgon är det kungliga bröllopet, äntligen. Kanske allt lugnar ner sig efter helgen, tycker det har varit för mycket om bröllopet. Johanna ska in till stan och titta på det någonstans i stan, hennes pappa ska vara med och vakta, kanske följer med henne, om det är bra väder och om jag har lust. Så får se hur det blir med det. Men imorgon kväll ska jag i alla fall åka till tungelsta, hem till Therese, där hon, jag och David ska ha en Twilight-kväll ;) vi ska värma upp inför 30:e juni. Vi tre ska se Eclipse i stan tsm ;D! Kommer bli nice imorgon och sista juni! Over and out.



Davids grymt snygga ritning för hur det kommer se ut den sista juni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0