Eenie meenie miney mo.

Tja. Har varit nere på min praktik och sjukanmält mig för dagen, sen fick jag mina papper påskrivna och en smäll på käften (känns iaf så). Är så jäkla irriterad, orkar inte ens ta upp alla tusen anledningar om varför. Har i alla fall fått mig en erfarenhet för livet och jag tänker avråda folk att söka till Lindex i nynäs, ingen trevlig arbetsplats av många anledningar.
Gårdagen däremot kan jag ju nämna, kom hem trött som ett as men så smsa Emma och undra om jag hade lust att haka på att titta på när letterna spelade tennis i nynäs. Så jag åkte ner dit efter jag bytt kläder och ätit lite. Och det gjorde jag helt rätt i, hade riktigt kul och jag ska aldrig mer spela ett öl/cider spel med ett gäng letter och dricka en vodka blandning. Ingen bra kombination kan jag säga. Man mår ju som man förtjänar och jag fick iaf en riktigt rolig kväll/natt att minnas, massvis med skratt och en del sång.
Nu ska jag ta och sova lite, gick och la mig typ fyra imorse tror jag det var, vaknade tidigt också, så har kanske sovit i tre-fyra timmar. Piggare har man ju varit. Slänger upp lite bilder från igår också. Peace!















Måste bara säga att Emma är föööör söt alltså! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0