Två riktigt bra dagar!

Tja, gårdagen var toppen, även denna dag dock bara lite segare, hehe. Igår så åkte jag, Emma S, Thomas, Hampus (Emmas lillebror) ut på sjön. Vi hittade oss ett fint litet ställe och sola och bada massa! Sedan lite senare efter lunchtid så åkte vi och hämta Johan, en kompis till Thomas. Då letade vi upp ett nytt place att hänga på, med lite strand. Skit mysigt! Avslutade dagen på PH med hela gänget ;). Riktigt bra dag! Sedan så hörde jag av mig till Therese och Alexz, och vi bestämde att åka till Alexz. Så jag och Therese möttes i vh och sedan åkte vi vidare till Handen där vi mötte Alexz och gick sedan hem till hennes pappa. Där vi stannade över natten. Det vart mycket prat, herregud. Vet inte hur länge sen det var vi tre sågs! Vi hade det jätte mysigt iaf. Sen idag har alla typ varit helt döda, haha. Så vi har bara tagit det lugt och inte gjort någonting ;) tills jag och Therese fick nog, vi gick upp till Handen centrum och kika runt lite. Alexz orkade inte hänga med, men vi skulle höras även imorgon. Mys! Mer än så har jag inte att tillägga, lägger upp lite bilder från gårdagen på sjön! Over and out.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0