Tisdag 6/7

Tja! Känner mig lite smått stressad, jag och några tjejor ska nämligen ut till Dalarö, där Johanna har sitt landställe. Kommer bli hur kul och hur skönt som helst! Men ska bara se till att få med mig allt ;) men det löser sig nog. Gårdagen var bra, spenderades först med systrarna, mamma och Elisabeth, sedan så träffade jag Therese lite senare och badade på nicksta, sedan taggade vi hem till mig och käka lite sen gick vi till Johanna. Där Johanna och Jonas var och där vi skulle spela kubb, men vi väntade på Martina och Kim. Tyvärr hann Therese aldrig spela kubb men vi hade jätte kul vi som spela ;). Dagen idag har bestått av Johanna mig och Lucas, vi var inne i Haninge idag och sen skildes våra vägar åt till middags tid. Och nu har jag packat klart, allt som går att packa ikväll. Kommer bli så grymt jäkla kul och skönt! Är skittaggad på vi fyra tjejor igen, blir 9c tjejorna, hehe ;)! Aja, ska väl ta och sova snart. Over and out!




Bild, sommar 09 på Korpen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0