Riktigt bra senaste fyra dagarna!

Oj, känns som om det var jätte länge sen jag satt här. Fast det var faktiskt bara fyra dagar sedan. Men dalarö var kanon kul och skönt! Riktigt lyckad liten tre dagars tripp! Ska komma med lite bilder senare när jag själv fått tag i dom ;) blir lite jobbigt att göra historik på allt som skedde under dagarna, skulle tappa allas intresse, inklusive mitt. Så det räcker gott och väl att berätta att det var grymt ;). Var så kul att det var vi fyra tjejer igen, har saknat oss! Och det kändes som om vi hittade tillbaka till varann ordentligt igen, underbart! Love you guys! <3
Igår var inte en sådan tokig kväll/natt heller ;) var med Emma S på Freja och både de ena och andra hända den kvällen kan jag säga, på både gott och ont! Men i helhet var den ändå mest lyckad och trevlig kväll :)!
Idag har också varit en riktigt skön och bra dag, har varit lite sol och bad, sedan lite bio med trevligt sällskap och sen kvällen avslutades med mys på verandan med ett gott glas rosé med mamma och pappa! <3 Känns verkligen att man inte pratat med dom på några dagar.
Mer än såhär tänker jag inte tråka ut er för denna gång ;) hörs, sängen kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0