Kryssning.

Tja, vart inget skrivande igår pga att när jag satt vid datan så fick mamma för sig att dra ut alla sladdar ifall de skulle komma åska inatt, för hon hade hört på vädret, ah då drog hon ju även ut internet. Så jag berättade för min mor vad hon precis gjorde med ett skratt såklart. Sen sket jag i det och gick och la mig.
Igår träffade jag Emma Lindblom! Vi åkte ner till Nicksta och badade och solade lite. Det var myyys ;).
Sen så såg jag till att packa det mesta igår så jag är klar inför dagens resa. Jag ska nämligen åka på kryssning, med Lucas, hans pappa och hans syskon. Ska bli trevligt :). (Och för er nyfikna, så är jag och Lucas bara vänner, punkt slut) Är tillbaka igen på söndag ;) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0