It's been some crazy days!

Tja! Känns som om jag inte sovit hemma på evigheter! Har inte sovit hemma sen i torsdags tror jag. Aja, har iaf haft en sjukt bra helg! Började redan i torsdags/fredags natten, jag sov hos Emma L då. Vi hade det sjukt mysigt, åkte ut och bada på Årsta havsbad och grejer, tog massa galna bilder och sånt, haha! Sen när vi vaknade upp på fredag var jag i stan med min bror och hans tjej Alex, då fixade vi present till henne som fyllde år i lördags, (hela 18 år!!) Sen när vi var klara med det åkte jag raka vägen hem, käka och fixade mig sedan iväg igen. Först till haninge, med Therese och Emma, vi drog hem till Alexz där hennes kompis Amanda var. Så vi förfesta lite sedan så drog vi ut på krogen, till The Bridge. Vilket vart helt galet kul och sluta smått i kaos. Vi skulle egentligen sovit hos Alexz i haninge, men det slutade hos Emma i vh ist, för mig Therese och Emma dåra.
Sedan vaknade vi upp igår rätt sent på dagen, kika på lite film. Sen vart det bråttom, iaf för min del. Vi var tvungna att åka till Alexz och hämta våra väskor, sen var jag tvungen att åka raka vägen hem och duscha och göra i ordning mig, för igår kväll var jag på Hard Rock, vi käkade där och så. Firade Davids tjej Alex. Det var sjukt trevligt, men sen efter god mat och lite drinkar (för en del) så drog jag Natta och Broman, hem till dom och David Alex och hennes tjejkompisar ut på krogen. Jag kände inte för att bränna så mycket pengar två dagar i rad. Så jag följde med Natta och Broman hem, vi chillade och kika på film. Dagen idag har varit lugn och kommer att förbli så. Jag ska sova hemma inatt, punkt slut! Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0