Inception.

Det vart Inception, den var grymt coolt och riktigt bra, dock måste man verkligen försöka hänga med ordentligt från början och hålla koll på allt. Men jag gillade den. Något jag gillade mycket mindre var att jag tappade mobilen i backen så skärmen pajja :( så måste åka in till Handen imorgon och kolla på telia om de kan laga den, om de ingår i min garanti alltså. Hoppas, hoppas, hoppas! Om det inte gör det vet jag inte vad jag ska ta mig till, betalar ju fortfarande på mobilen, så borde fan få den lagad, tänker iaf inte ligga och betala på en död telefon. Och vägrar betala ännu mera för en olycka, en klatgrej. Aja, ska pusta ut och ta och sova lite inatt. Sjukt trött, hehe. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0