En värld för två.

Tja. Sitter just nu med Therese som sällskap hemma hos mig, mina föräldrar bör vara hemma inom en timme. Men tills dess ska vi nog bara ta det lugnt. För satan vad varmt det är och satan vad jag är trött! Tror att jag håller på att bli sjuk, inte så jätte lägligt med tanke på att jag har jobbat klart nu. Aja.
Helgen har varit bra! Igår var jag faktiskt ute hela dagen och njöt av solskenet med Johanna och Lucas, vi tog Lucas lilla båt och åkte ut till en ö och bada och sola, hade det bara bra helt enkelt. Senare på kvällen så åkte vi till ösmo, Lucas till sina polare och jag och Johanna åkte hem till henne och åt lite mat med hennes bror och hans vänner. Sedan körde dom oss till ringvägen, och där var vi fram till tolv tiden kanske. Sen vart det sleepover hos Johanna. Jag, Amanda och Johanna dåra, åkte dit och sov där. Myspys! Sedan på morgonen var det till att gå upp runt nio, sedan åka iväg till jobbet, absolut sista dagen. Som började 11 och slutade kl 15. Så det var bara fyra timmar, men eftersom det var söndag så blir det ob tillägg och då blir det som en hel dag ;). Och nu sitter jag här med Therese, och vad vi ska hitta på, ja det kan man allt undra ;) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0