Eclipse.

Gårdagen var en riktigt bra dag, Alexz fyllde 18 (henne ska jag träffa på måndag, bamsekram på henne)! Sedan så åkte jag Therese och David in till stan på premiären av Eclipse! Vilket jag är helnöjd med, fan vad jag gillar Twilight! Fast det värsta är väl att nu kommer jag bara sitta och vänta ut den sista filmen .. jag vill bara se mer! Men vi hade iaf jätte trevligt igår, filmen var skitbra och allt var bara asbra! Men när det kom till att man skulle ta sig hem, herregud .. har aldrig tagit så långtid för mig att åka hem, någonsin! Vi åkte med vh tåget från stan, den som går 23.49 eller något sånt. Sen när jag kom till vh trodde jag att 847 skulle gå 25 över, gjorde den det? Nej! Kul, ahapp när går tåget då, 40 .. mh, får sitta och vänta där. När jag kommer upp på den andra perrången, inget tåg går. Meeeeen. Jag går ner igen, ser på busstavlan att en ersättningsbuss ska gå 00.54. Okej, blir till att vänta på den. Men den bussen tog fan en evighet, åkte ju in till Segersäng station! Hela vägen in, så lilla jag kom hem igår 01.40 typ, gick och la mig kvart i två! Inte det roligaste när man måste gå upp kl 7, för att duscha, gå ut med hunden och nu ska jag ta och äta lite också. Så jag har haft bättre hemfärder än denna. Men jag är riktigt nöjd med bion så får tänka på det posetiva ;). Nej, nu blir det frukost! xoxo





Gina gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0