Alors on danse.

Tja, gårdagen var rätt spontan. Det börja med att jag och Emma skulle träffas i nynäs, så jag åkte ner dit. Sen så käka vi lite glass och så, och Emma kände sig sugen på att shoppa lite. Så vi tog bilen och åkte mot Haninge, men sen kom vi på att i Farsta är det lite bättre, så vi åkte dit istället. Och när vi var på väg dit undra Emma om jag hade lust att hänga med ut på krogen med henne Montis och några killpolare till henne. Så jag tänkte varför inte. Så det slutade med att jag Emma, Therese, Montis och hennes polare drog in till stan och drog ut på krogen ;) vilket var gaaalet kul! Åkte hem tidigt imorse, med morgon tåget/bussen.
Nu ikväll ska mormor och morfar komma hit och äta middag, sen ska jag dra iväg på bio med Emma och några grabbar ;) kommer bli mys! Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0