You never get what you wish fore and if you do, you wish you never got it.

Tjena! Dagen idag har väl varit bra, inga stora saker har hänt direkt. Bara en vanlig onsdag, det ända är att första lektionen var insälld, men annars var allt i sin ordning. Förresten, har ni tänkt på hur otroligt fint det är ute nu :)? Frosten på alla träden och solsken på det, det blir sjukt vackert! Åh vad jag önska att jag hade en fin systemkamera idag! Så otroligt kul att fånga en bra bild med en sån och dessutom så älskar jag att ta på natur bilder! För det blir alltid vackrast, det liksom bara händer, inget man planerar. Yep, det är mina tankar om dagarna, haha. Kan ju lägga upp mina bilder från mobilen med 5,0 pixlar, hyftasade bilder iaf.





xoxo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-13 @ 23:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0