Taggar till sommaren 2010 or what ;)?

Tja! Ja, jag överlevde måndagen nätt och jämt, trots att jag ruttna helt på 2 timmars håltimmen vi hade efter lunch. Sedan på kvällen när jag käkat och duschat åkte jag med Mickis och Pillan ner till ishallen :) mys.
Just nu ska jag nog ta mig en dusch, dagen idag har varit ganska bra den med, dock kommer vi sluta matte lektionen kl 2 och aerobicen börjar 4. Så det är inte det roligaste, får ta och utnyttja det till plugg eller något sånt.
Jäklar, vad vi köra hårt på aerobicen just nu! Galet kul och galet bra såklart! ;) men det känns ju att man tränat varje gång nu, och imorgon blire vatten gympa :D här jäklar ska man träna upp sig inför sommaren! Nästa vecka ska jag bli hårdare med att inte äta massa skit och onödigt också. Jag måste börja träna mer än bara tre dagar på raken sådär, får se till att börja gymma eller något på fredag/lördag eller något sånt, så man håller igång hela veckan. Vill verkligen bli nöjd med min kropp, så ska verkligen satsa nu, seriöst!



xoxo


Kommentarer
Postat av: emma

WOHOO! Värsta duktig du ska bli då, själv är man i en svacka. Själv har man inte tränat på hur länge som helst ;O.

Duktigt Giiiiinis! <33

2010-01-27 @ 17:19:26
URL: http://emmalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0