Otaggat att börja skolan imorgon!

Men det finns ju inte så mycket att göra åt saken liksoooom. Så ikväll blir det till att ställa klockan till imorgonbitti. Dagen idag har varit bra, jag kände ju att jag ville göra annat än att sitta hemma och glo på tv hela dagen som det vart lite igår. Första tanken var att åka skridskor på svandammen med Snäll, men jag hittade inte våra skridskor som vi ska ha hemma så det vart inte något med det idag. Sedan hörde även min vän Johanna av sig, vilket gjorde att jag kom på att jag ändå lovat att träffa henne idag, så hon kom hit, vi målade naglarna, bakade lite och snacka skit ;) sedan så gick vi upp till centrum för Johanna behövde hanlda, sedan så fick Johanna en inbjudan att åka skridskor med två ungar som hon brukar vara barnvakt åt, så Johannas mamma lånade ut sina skridskor till mig så gick vi dit och åkte en stund med dom, dock inte så länge vilket var iförsej bra eftersom skridskorna inte passade så bra, sedan skulle jag hem och äta en god middag. Så nu är jag mätt och belåten och jag har ändå gjort något idag inte bara setat hemma, såhär sista lovdagen.

Snart ska Mickis och jag nog slå på en film och försöka somna så tidigt som möjligt ikväll, peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0