Not good, not good at all.

Imorse vaknade jag med huvudet tugnt som en tegelsten, bihålerna tröck så det gav mig huvudverk, varm och samtidigt kall, japp, har åkt på en förkylning. Ingen jätte jobbig, men tillräckligt om man säger så.
Ja,så vad ska man hitta på idag då, mamma ska äta lunch hos mormor och morfar och man vet aldrig när hon kommer därifrån så där försvann mitt sällskap. Har ju förstås Pärlan hemma, men hon är inge vidare rolig. Får leta upp någon film att kika på och försöka göra så lite som möjligt så jag kan bli frisk så fort som möjligt, hatar verkligen att vara sjuk, och om jag missar skolan, roligare i skolan än hemma iaf! Suck ..



Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0