Nobody puts Baby in the corner

Tja! Redan tisdag och redan på torsdag börjar skolan igen, drygt! Längtar gaaalet till maj och praktiken, sen är det bara sommarlov som väntar efter det! Men men, mycket ska ju hända innan, jag ska fylla år, och inte vilken ålder som helst, sedan så blir det sport och påsklov, våren ska komma, ja. En del kommer nog hända.

Igårkväll tittade jag Mickis och Lisa på "Harry Potter - Halvblods-prinsen", men vi orkade aldrig se klart den så tänkte sätta på den nu. Har städat och tvättat lite idag, så jag har gjort mig förtjänt av att lata mig lite, sen kanske jag känner ändå att jag borde passa på att göra saker såhär innan skolan börjar, men men. Får se vad som kommer upp och så :) peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0