Just another day

Tja! Söndagar, alltså jag gillar dom! Man kan göra absolut ingenting utan att känna behov av att göra något eller samvete för att man inte har gjort något, för att man vet att nästa dag kommer jag defenetivt göra annat än sitta hemma! Fast idag fick jag faktiskt ta och göra något, plugga nämligen. Har prov i näthandel b imorgon, första lektionen. Men det sköna är att när jag gjort provet är helvetet över på den kursen, gillar inte läraren så det gör att ämnet blir pain in the ass rent ut sagt! Så jag ska väl bara ta mig en dusch så klockan inte blir för mycket, sedan ska jag plugga sista spurten för idag och avslutar kvällen med Johan Falk på tv4, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0