Isin't she lovely

Tja! Sitter och tittar på Johan Falk just nu, den är nice! Går på 4:an slutar lite sådär halvsent och jag ska åka med kvart över 7 tåget imorgon, tror inte att jag kommer vara så pigg men är ändå inte trött nu, så kommer ändå inte somna på ett tag.
Kom hem från Natta och Broman vid sex tiden igår, men jag och Mickis åkte hem bara en snabb vända och hämta och lämna lite grejor sedan åkte vi ner till nynäs mötte upp Mickis P och åt pizza på ph. Efter pizzan åkte vi hem till Mickis P, vi invigde hennes stuga ;) med film, chips och dipp, lite godis och såklart underbara människor :) perfekt! Asmysigt! Idag har vi typ bara legat och kollat på film hela dagen, haha. Har inte orkat gjort något annat :) Mickis och jag åkte hem sen vid sex tiden, åt lite god mat tog oss en dusch och nu tittar man på Johan Falk. Imorgon är det skola igen.
 

 

 

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0