Hur skönt som helst!

Tja! Inte mycket till skoldag idag alltså. Vi hade matte lektionen första timmen sedan skulle vi haft inköp och varuhantering men lärarens tåg strula så hon hann inte komma dit, lektionen tog slut sen hade vi lunch och efter lunchen skulle vi haft håltimme för vår mentor är inställd och sedan hade vi bara studiestuga, och det är frivilligt och jag kände inte något behov för något jag verkligen måste plugga på. Satt vi gick upp till centrum direkt då på morgonen, jag hade lite ärenden att göra så det är skönt att få det gjort plus att jag lyckades köpa mig lite snygga kläder till helgen ;) och bara ändå!
Nu ikväll körde jag och lillesyrran och Lisa vattengympa, det var kul och grymt skönt såhär efteråt ;) prova seriöst, ni kommer gilla det! Just nu går Into the blue på tv, ganska bra film faktiskt :) men jag är nog lite för trött för att kolla klart på hela, dags för refrängen. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0