Hell with this!

Jadu, ungefär så känner jag just nu. Näthandel b med Nomi som lärare är då inte det roligaste kan jag bara säga, ska inte lägga mer energi på det mer än så.
Då har man håltimme fram till typ 10.10 tror jag det är, skoj .. mjaaa. I eftermiddag är det dags för aerobic igen, behövs verkligen, måste ju komma igång igen och förra veckan dödade mig, visst är det bra att det känns att man tränat, men gärna inte så att det tar kål på en, det ska kännas men inte för mycket för då vet man att man är något vältränad iaf ;).

5 dagar kvar people!

Kommentarer
Postat av: kristinaa

Sv. saknar dig ocksåååååååååå, vi måste ses snart, när fan sågs vi sist? :O 2 år sedan?

2010-01-18 @ 20:09:52
URL: http://typkristinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0