Everything ain't always what you think

Tjaa!
Gårdagen var en bra dag, fick sluta tidigare från skolan och följde då med Emma in till stan, hon köpte sin efterlängtade mobil, hehe. Hon är rätt så nöjd med den, haha kan inte släppa den ;). På kvällen vart det dipp och grönsaker och marabou till Let's Dance, myspys!
När jag kom hem idag så gjorde jag inte så mycket, tog det mest lugnt och planerade nästa helg, för då är det ju the big day ;) kommer bli bra det här! Ikväll så åt vi god och mysig middag, sedan tittade vi på Robinson Karibien tillsammans med god efterrätt som Mickis har gjort :). Just nu tittar vi på Rocky Balboa som går på tv4, den senaste filmen av alla, har faktiskt inte sett den. Får se om den är lika bra som dom andra, fast iförsej är ju första om andra filmen bäst ;) xoxo

Kommentarer
Postat av: emma

hehe nej som jag sa, om folk undrar vad jag gör så är jag "sjuk" på helgerna framöver :D hahah puss på dig!

2010-01-17 @ 22:46:07
Postat av: ginah

haha, precis ;) det posetiva är att du kan ta med dig mobilen dit ska, faast du blir kanske lite osocial då ;P hehe

puss snygging ;)

2010-01-18 @ 09:25:25
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0