Bättre dag än väntat

Tjatja! Imorse var det ganska mycket förseningar på tåget, men det gjorde inte så mycket, vart ändå bara 5 minuter sen till lektionen. Sedan hade man ju kul sällskap trots att man var sjukt trött så har jag alltid roligt med Mickis och Mickis ;)!
Idag började aerobicen också, vi har ju fått ny lärare och jag tror att detta kommer bli riktigt bra! Hon verkar jätte shyst och det vi körde idag är lite svårare men det är alltid kul att lära sig nya saker. Sedan så kommer vi köra mycket styra, vilket är bra för det behövs om jag ska kunna ha bikinikropp till i sommar ;)!
Sovmorgon till 10 imorgon, skönt. Behöver verkligen sova, är super trött efter dagen, somna sent vakna tidigt och lång skoldag på det. Så jag känner mig välförtjänt av en sovmorgon ;) måste återhämta styrka för att orka aerobicen imorgon också! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0