3:e januari

Tjoho!
Kom precis hem från min farbror, firade min kusin Leo idag. Hans 7-årsdag, herregud vad tiden går fort, och snart är lilla Angelo hela ett år! Var i alla fall jätte trevligt dära, hela familjen förutom Natta var med, så det var skoj. Kickies tjej Mina hade bjudit dit sina fyra systrar, så det var fullrulle med ungar där, shit alltså! God mat och trevligt folk sitter ju aldrig fel, blir dock lite trött av allt lekande med barn och allt man stoppar i sig, haha.




Här har ni storkillen när han ska blåsa ut tomteblossen, de hade inga ljus så det fick bli tomtebloss, och så önskar han sig något såklart :) xoxo


Kommentarer
Postat av: mathilda

vad fin din bloggär !:)

jag känner din kompis johanna :D

2010-01-03 @ 22:12:23
Postat av: ginah

Jaha :) man tackar!

2010-01-03 @ 22:36:40
URL: http://ginahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0