2:a januari

Tja! Dagen idag har varit bra, idag kände man ju sig lite mer som en människa iaf, haha!
Jag vaknade runt halv tio tiden, åt lite frukost sen gick in i duschen för att sen ta mig ett välförtjänt fotbad. Aaaaaahhh, säger jag bara! Sedan så hörde Johanna av sig vid ett tiden kanske, då drog jag hem till henne :) asnice, sen lite senare kom Martina förbi också ;) vi tittade på dif-fbk matchen, hehe säger jag bara. Skön vinst för djurgården, 3-2, fullsatt hovet och järnkaminernas dag! Kan ju inte bli bättre! Faaast, Johanna och Martina tyckte det var mindre kul ;P sedan vid sex tiden gick jag hemåt för att äta, Emma kom till ösmo lagom tills jag ätit klart och sedan tog vi oss hem till Johanna där Martina också fanns kvar, slutade riktigt trevlig kväll med mitt gamla "tjejgäng", jätte mysigt! När jag var på väg hem ringde Lucas, han var uppe i simhallen med några polare och han kände för att prata lite och det var kul att få träffa honom igen, vart ett tag sen nu. Så vi pratade lite om allt mellan himmel och jord. Superskönt att vi är så bra vänner, älskar att ha en killkompis, plus att han är en viktig del av mitt liv, inget jag kastar bort hur som helst. Så det kändes jätte skönt, hoppas vi kan lyckas ses snart igen, så det inte blir sådana långa mellanrum hela tiden. Oj, vart ett lite längre inlägg nu, var inte riktigt meningen.

Jaja, imorgon ska jag iaf åka iväg och gratta min kusin Leo som fyller 7 år, stor pojke nu :)!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0