Valentine's day

Tja! Riktigt bra helg ihelgen, i fredags var jag bara hemma och chilla med familjen och igår vart det en sväng in till handen med Therese, sedan kollade jag på en ut av Mickis matcher, hon spelade ju cup. Sedan åkte jag hem och gjorde i ordning mig och drog hem till Johanna och firade hennes 18-årsdag med lite härliga människor ;)
Therese sov hos mig så i morse vakna jag upp med hennes underbara leende ;)<3 vi käka lite frukost och tog det lugnt, sedan åkte vi med Mickis till ishallen och tittade på b-j matchen, de vann! Bra jobbat gubbar ;D!
Nu blir det filmmys med Mickis. Juste, ska väl säga grattis till mina föräldrar, de har varit förlovade i 22 år idag! Puss älskar er båda massvis! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0