Such a big ego

Tja! Imorse väkte Nitro mig halv åtta, han ville ut och kissa -.- sedan kunde jag inte somna om igen. Så vakna tidigt imose så har haft en lång dag, hehe. När Mickis vaknad och käkat frukost åkte vi till vh och sola sedan tillbaka till ösmo och till hennes träning. Tanken var att vi skulle simma sedan, men när träningen var slut gick vi till simhallen och då var klockan halv 3, då upptäckte vi att simhallen stängde 3 idag, så det var liksom ingen idé att ens byta om och ha sig för en halvtimme. Så det sket sig.
Nu sitter jag nyduschad och väntar på att middagen ska bli klar, pappa och Antonio håller på och gör maten så är nyfiken på vad för gott herrarna bjuder på. Blir säkert något smarrigt, det jobbiga är att jag vill ha något gott att smaska på ikväll, får se om jag hinner/orkar ta mig till centrum innan ica stänger.





xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0