SL, vilket skämt!

Tja, dagen har varit bra förövrigt. Men då kommer man till den tiden man ska hem, som är runt kvart över 5 från Handen, eftersom jag har aerobic måndag-tisdag. Igår strulade tågen, först var det förseningar sedan när jag kom till vh och skylle byta platform till tåget som skulle mot Nynäs, så kommer jag precis upp så ser jag hur tåget börjar åka iväg. Snacka irriterande, fick jag gå tillbaka och vänta tills nästa tåg skulle gå, så vart hemma en halvtimme senare. Idag så var det bara små förseningar sedan så när snabbtåget kom in till Handen så åkte den aldrig och vi fick inte höra om vad som var fel heller, tiden tickade och sedan kom tågföraren ut och berättade att bromsarna hade fastnat och att vi fick vänta in nästa tåg, som även den var försenad. När klockan var 5 mera än vad det stod att tåget skulle komma in, började alla stiga på snabbtåget igen, då var klockan 5-10 i 6, och då lyckades tåget lämna Handen. Fick byta tåg sedan i vh, till ett kortare tåg, hur mycket människor som helst på tåget pressade sig på och tåget lämnade vh precis klockan 6. LYCKAT SL!

Nu sitter jag nyduschad och mysig, ska föna håret sedan gå ner och fika lite och kika på vad som finns på tvn.
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0