Running up that hill

Tja! Gårdagen var rätt okej, kunde varit roligare fest och slutade inte som jag hade tänkt mig. Men finns inte så mycket att ändra på just nu, jag hade kul så länge det varade iaf.
Imorgon åker jag upp till Mora, blir borta hela lovet. Vet inte vilken dag jag kommer hem, men det märker vi. Nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning, ska ner till nynäs nu och sova där. Sedan imorgonbitti åker vi in till stan och där ifrån tar vi bussen upp. Är lite nervös faktiskt, har inte åkt skidor på jätte länge!
Vi hörs när jag är tillbaka, ha ett underbart lov allihopa! xoxo


Kommentarer
Postat av: emma

Värsta kul! Have fun :) <3

2010-03-04 @ 18:11:50
URL: http://emmalindblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0