Out of words

Tjaaa! Sitter hemma i syrrans lägenhet, hon och Broman är på någon bilgrej där de ska presentera en ny bil. Så vad gör jag ute på villospår en vanlig torsdag? Jo, det är ju alltid trevligt att umgås med Natta och Broman men den stora anledning är väl att jag faktiskt ska träffa en kille här ute någonstans ;) mer än så tänker jag inte säga. Har varit jätte onyttig idag btw :( usch, inge bra, denna vecka har det bara varit aerobic i måndags, inget i tisdags och igår hann jag inte med vattengympan för att maten vart klar halv 7 när vattengympan börjar 7. Så jag vart hemma och plugga igår, vilket kanske var bra ändå. Fick chans att plugga ordentligt på inköp och varuhanterings provet vi hade idag. Som gick ganska bra förresten, men det är nog ingen toppbetyg på detta prov, kände mig så osäker men skrev i allt i alla fall.

Nu ska jag in och duscha, sen ska jag kika på tv tills det är dags att gå ;)! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0