Klass 2 varning i helgen

Tja! Naturprovet gick ganska bra idag tror jag. Vart ingen trip till min systers gudmor idag, hennes son var magsjuk. Så vi åkte hem dirket när vi gjort provet, vi hann med 12.43 tåget hem, jätte skönt.
När jag kom hem så fikade jag mamma och systrarna, mys :) nu har jag en chillkväll framför mig. Helgen, eller rättare sagt lördagen vet jag inte hur det blir nu, för det första kan inte Johanna och Jonas, så just nu är det bara jag och Emma. Men sedan så vill mamma inte att jag ska ens ut i helgen, eller åka någonstans överhuvudtaget, för det är klass 2 varningar på vädret över helgen. Så får se hur det blir, känns rätt oplanerat just nu.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0