Jahaja, det var det ja.

Tja! Tror jag har haft den kortaste skoldagen på länge idag, vi hade en lektion som höll på i en timme! Sedan var det två långa inställda lektioner och svenska lektionen som började kl 2 typ. Men vi letade upp vår svenska lärare och fick göra arbetet hemma istället. Så då åkte vi hem hit till Ösmo, jag Therese och Natta. Satt och gjorde de uppgifter vi fått från samhällskunskapen som vart inställd idag. Även blir den inställd imorgobitti så jag kommer bara ha en lektion imorgon också, asnice! Sen kl 12.10 imorgon börjar mitt lov ;) funderar på att ta en sväng upp i centrum men får se hur det blir med det. Måste börja packa idag också och få kläder som jag ska ha med mig tvättade. Annars då? Ja, ska kanske träffa Lucas senare, har tänkt att ta och sola lite idag också, kanske se lite avsnitt av "The Vampire Diaries" :) chillpill, ska väl skriva på svenskan lite också. Men det är inte så jobbigt.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0