Duktig flicka!

Tja, sitter och försöker plugga in för naturkunskaps provet som vi har imorgon, vill verkligen göra bra ifrån mig för att det känns som om jag ändå kan det mesta vi har gått igenom. Så här sitter man med en kopp te och bra musik, då går allt mycket trevligare till ;) imorgon är det fredag vilket är gaaalet skönt, jag och storasyster ska hälsa på hennes gudmor som även är en god vän till familjen :) mys, sedan blir det hem till ösmo igen om inget annat mysigt dyker upp :) längtar till lööördag ;D hihi. Jag Emma, Johanna och Jonas ska nämligen ut på krogen, ;) Emma och Johanna har ju inte varit ute ännu! Så det ska bli skoj att gå ut med mina flickor :D ska lyckas hitta något snyggt och bekvämt att ha på mig också, hm. Blir en svår karamell att knäcka.
xoxo




If you could meet me halfway


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0