Dags för en ny dator!

Det skulle passa perfekt att vinna HP Compaq Mini 311c från Telia, en tävling som Kenza har på sin blogg. För min dator har nog gjort sitt nu, det är sprickor på luckan och den har redan pajjat en gång. Älskar verkligen min bärbara dator, lätt att ha med sig och praktiskt att kunna sitta överallt i huset.
Vi är en ganska stor familj och många använder sig av min dator så den är ju extra använd förutom de jag har använt den. Sedan när denna dator slutar fungera helt kan jag ju inte blogga längre :( vilket vore förfärligt! (För min del iaf, hehe) Så jag hoppas innerligt att jag vinner datorn och telias mobila bredband! Förresten så har jag telia i allt, mobilen, bredbandet/hemtelefon/tv, så varför inte även ha mobilt bredband i telia ;).
Tack Kenza för att du äger en grym blogg som är fullt av insperation och roliga inlägg och tävlingar! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0