3:e februari, en bra dag förövrigt.

Tja! Bra dag idag, känns som om jag har hunnit med en del idag. Vilket känns skönt, gillar att få saker gjort och inte bara suttit bort dagen när man kommer hem från skolan. Så ikväll är jag riktigt trött och kommer sova gott inatt! Först så åkte jag och Therese till Farsta C direkt efter skolan, vi hade lite saker vi behövde köpa och vi båda hade presentkort i Farsta. Så vi vandra runt där ett tag och fick tag i det vi skulle ha och typiskt mig alltid plus annat än vad jag har sagt att jag bara ska ha, hehe. Men det var ganska användbara extra saker jag köpte och tänkte verkligen igeom det så ska inte hänga läpp för det. Sedan när vi kom hem efter vår lilla runda i Farsta C så var det bara att äta middag och när jag var klar var det bara sätta igång och packa, göra mig klar och gå ut i stormen igen, då upp till simhallen. Körde vattengympa även denna onsdag, vilket var kul och skönt! Gillar att träna i vatten, det passar mig som gammal simmare man är ;) så jag känner mig nöjd och har bara sängen att se fram emot just nu.

Imorgon ska jag vara lite "busig" eller hur man vill se det. Vi har nämligen friluftsdag imorgon, vilket är dödstråkigt! Ska bli skönt att slippa sånt strunt i trean. Alltså det skulle vara grymt kul att åka till kungsberget eller någe sånt och åka skidor en hel dag, men har dock inga skidkläder som passar längre. Så om jag skulle köpa mig en ny skulle jag istället inte ha pengar till själva resan. Så det fanns bara dessa olika formers av skridskoråkning och sedan andra typer av ute dagar, inge kul alls något ut av det. Men för någon dag sen så tänkte jag "ääh, whataheck! Kan väl ta mig ut i snön och leka runt lite och käka ute, det är alltid mysigt!" ahvisst är det mysigt, men inte när snön öser ner och det blåser och är kallt. Nejtack! Har dessutom ett samhällsprov att se fram emot på fredag, så jag Natta, Maja och Therese ska vara hemma hos Therese och plugga, baka lite gott och bara mysa inne :) får hoppas på att vi får något vettigt gjort iaf ;) haha.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0