Soffliggar-dag.

Tja, har bara degat idag. Sov till ungefär tio, gick upp och åt frukost i lugn och ro, satte mig i soffan med datan ett litet tag, titta på tv ett tag och nu sitter jag här igen. Tittar just nu på "Så mycket bättre" på tv4 anytime, så underbart program och så härligt och se att dessa kända människor är helt vanliga ändå. Få veta mer om dom och deras liv, ganska intressant.
Imorgon har jag studie dag! Så jag är ledig från praktiken. Eftersom jag bara degat idag är jag jätte sugen på att typ åka in till haninge eller farsta och bara gå runt och kika lite. Eller kanske ta och göra lite nytta hemma? Ah, får se hur det blir, kanske lite både och ;)! Nu ska jag fortsätta kika vidare på programmet, Ciao ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0