Shopping och mys med Therese!

Tja, igår var jag ju som sagt inne i stan med Mickis, Bella och Lisa. Sedan stötte vi även på Felicia som hängde på oss, mötte även Therese också, fast hon gick vidare med sin syster. Så vad köpte jag då? Tanken var att hitta en klänning till nyår, men de jag hade köpt till en början var en bh och en mössa. Sedan ville jag kika på en sak på gina tricot innan vi gick och åt, då hittade jag ett par shorts som jag spanat in ett litet tag som jag kände att jag var lite tvungen att köpa, och så hittade jag även en klänning på gina! Så det vart en klänning till slut. Efter vi hade ätit nere på Kungshallen så gick vi en sista sväng förbi Cubus på drottninggatan, för jag skulle byta mina svarta jeans som hade gått sönder i gylfen. Det gick väldigt bra och så hitta vi även lite annat kul att kika på, såg även en snygg klännig där också, men då fick jag häjda mig eftersom jag redan köpt en. Får bli en annan gång kanske, om det finns kvar vill säga. Sen när jag kom hem så dumpa jag i princip bara grejerna sen tog jag med mig lite sköna kläder och åkte hem till Therese. Vi köpte chips, gurka och morötter med dipp, så jäkla gott! Sen kika vi på två filmer under kvällen, tanken var att vi skulle titta på Paranomal Activity 2, men den fanns ingenstanns att ladda ner.
Och idag innan jag åkte hem så solade jag och Therese, fan vad skönt det var! Så jäkla länge sen, hade egentligen velat sola en gång till innan nyår, men men. Strunt samma. Nu ska jag väl ta och göra lite nytta, fixa lite på övervåningen och så.
Over and out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0