Nehepp.

Det vart inge bib-test för mig idag, pga strul på tågen och sen kom bussen skitsent som jag tänkte ta istället från vh. Fan vad kul det är med snö! Så var på gympan fem i tio istället för fem i halv tio. Kul kul. Var så instatt på att testa idag, sen har vi ju ett tillfälle till i januari. Men i alla fall, då hade jag fått provat och känna på, sedan kanske då förbättrat mig i januari, men men. Så sitter man här igen, väntar ut tiden tills rättskunskapen ska börja.
Juste, haha bra man är då! Glömde helt bort att det var fjärde advent igår! Så vi tände varken ljuset eller drack någon glögg, åt inte ens pepparkakor! Haha, aja mamma och jag har bestämt att vi får ta det ikväll ;) blir ett rim då också!
Ciao ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0