Morden i Sandhamn.

Tja, sitter och tittar på sista avsnittet av "Morden i Sandhamn" ganska bra serie faktiskt. Dagen iadg har varit lugn och skön, det var trevligt att Lucas kom förbi. Riktigt kul och se att han har det bra ändå och att det verkar gå bra för honom. Imorgon vet jag inte riktigt hur dagen ser ut, har sagt till Johanna att jag ska åka med henne och Jonas och julhandla och så har jag lovat mamma att hjälpa till med städningen hemma. Så får väl ta och städa lite innan jag åker iväg och sedan fixa lite när jag kommer hem sen också. Men imorgon på kvällen blir det i alla fall uppesittarkväll med familjen! Som alltid dagen innan julafton ;) fast när vi var mindre fick vi gå och lägga oss tidigare för att mamma och pappa skulle smussla med julklapparna, men nu är vi så pass stora att vi får vara uppe bäst vi vill, så får mamma och pappa smussla när dom får tid ;). Men ska kika vidare nu, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0