Ledig ledig ledig.

Tja, var ju som sagt ledig idag! Har varit riktigt skönt, började dagen med mannagrynsgröt till frukost, mums! Sedan satte jag igång med att fixa lite hemma, sen kom Elisabeth hit med Mio vid lunch tid, mamma skulle passa henne lite under dagen. Sedan så efter jag ätit lunch och duschat så gick jag och mamma en sväng med Mio och Pärlan. Riktigt skönt att gå ut idag, var inte så kallt, men när vi kom upp till kyrkan så börja det blåsa så då vart det lite kallare, men då började vi knata hemåt igen. Sen efter kanske en halvtimme kom Elisabeth igen för att hänta Mio, men hon bjöd på lite munkar först så fixa vi lite kaffe.
Nu ska pappa och mamma börja med maten allderes strax, så jag tänkte hjälpa dom. Vi ska göra en kycklisallad till middag, så det ska bli smarrigt!



Hon kan vara rätt mysig när hon lägger den sidan till ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

så söta tjejer <3!

2010-12-06 @ 23:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0