Killers.

Sitter och lägger in bilderna från igår på datan. Igår vart det ingen discobowling, men vi åkte ner till Nynäs och gick till Bedarö Baren i alla fall. Hade sagt att det var onödiga pengar osv, men sen så hörde jag att ganska många jag kände skulle dit, plus att de vart lite sturl så det vart liksom en sista utväg. Men jag hade riktigt kul igår ändå! Så ska säga tack ännu en gång till Montis som drog ut mig ;)! Och såklart de galet trevliga sällskapet!
Idag har det varit slapp dag. Men har inte suttit hemma hela dagen ändå, var ändå uppe i vansta hallen och tittade på Bromans handbolls match. Sedan så gick jag mamma och Mickis och handla pizza på puben till middag ;) hehe, mumsigt att vara onyttig ibland! Sen efter maten tittade vi på "Killers" asbra, haha. Just nu tittar jag på "The day after tomorrow" som går på 4:an. Imorgon är det bib-test direkt på morgonen, lär ju gå bra .. hm. Får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0