Just nu.

Sitter jag och dricker lite kaffe och äter pepparkakor med ädelost på, med mammsen och Natta, fast hon ligger och sover på soffan ;). Idag börjar jag 20 över 12, eftersom Engelskan är inställd denna vecka, så det är riktigt skönt med en rejäl sovmorgon!
Tänkte egentligen skriva ett inlägg igår också, men det gick inge bra. Bloggs hemsida hade säkert någon överbelastning igår för när jag skulle logga in så var alla rubriker och allt uppraddat och så kom bilder och sånt i en rad, sedan så fanns det ingen ruta där man kunde skriva in sitt användar namn osv, helskumt. Aja, nu ska jag fortsätta fika på en stund innan det är dags att gå till tåget. Over and out.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0