It's a beautiful day.

Tja, gårdagen var en riktigt trevlig dag! Efter praktiken så kom man hem till att Mickis stod och laga mat för full rulle i köket! Hon skulle göra en tre rättersmiddag åt oss igår, vilket vart en succé! Jätte god och annorlunda förrätt, varmrätten var också bara helt njutbar och efterrätten var pricken över i:et! Efter den jätte goda middagen så åkte jag ner till Emma S i nynäs, så hängde vi hos henne lite innan vi drog till bowlinghallen. När vi väl var där så delade vi upp oss fyra på en bana och fem på den andra, jag spelade med Emma, Thomas och Dennis, jag kan ju säga att jag i alla fall inte kom sist igår, inledde med en strike ;) visserligen gjorde jag några tabbar där på mitten, men i det stora hela gjorde jag riktigt bra ifrån mig, haha. Brukar egentligen vara helt värdelös, så det var jätte kul! Helt underbart sällskap också! Sen hängde jag på David, Alex, Jannica och Lill Apan, hem till David, där David och Alex gick och la sig typ direkt, jag Jannica och Lill Apan satt uppe och snacka till tre, sen fick jag nog och gick och la mig på soffan ;)! Så summerat så var gårdagen inte så tokig fredagkväll alls!
Idag så blir det tjejkväll, yey :D ska när som helst gå och möta Emmis vid tåget sen ska vi upp till ica där Johanna och Martina befinner sig, så ska vi handla lite mat sen hem till Johanna och laga till och äta såklart ;) och bara ha allmänt trevligt och mysigt! Hihi, ha det så trevligt ikväll people!


 

En mysig och solig bild från när jag var på väg hem imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0