Innan sista solstrålen försvinner.

Hallå där! Igår var jag först inne i Haninge med Therese, vi kika runt och jag köpte lite nödvändigheter, så jag är ganska nöjd i helhet, köpte inget onödigt för en gångs skull ;) sen när jag var hemma igen var det bara snabbt hem och vända för att sen gå upp till mormor och morfar, där vi hade det jätte trevligt, fick jätte god mat och vi hade jätte trevligt! Sedan så hade min mormor lovat mig att jag skulle få med mig massa foton hem att lägga i mitt baby album. Sedan så hade de hittat vår gamla videofilm från fjällen bland annat, mitt första år där! Jag fyllde två år och testa att stå på skidor för första gången! Hihi, riktigt kul att se och på den tiden var man ju rätt charmig också! Så vi skratta gott åt det!
Så idag har jag sysselsatt mig med till stor del att ta hand om en del av fotona och lagt in i albumet och så. Sedan vart jag tvungen att scana in lite bilder på datan och lägga upp också ;) älskar sådana riktigt gamla bilder! Så mysigt att kika på och tänka tillbaka! Men i alla fall, jag åt ganska sen lunch, sen vid halv tre tiden kände jag att jag var tvungen att gå ut i det fina vädret, kunde ju inte sitta inne hela dagen när solen för en gångs skull sken! Så jag drog med mig hunden ut för att känna på de sista solstrålarna för dagen innan de försvann bland träden. Riktigt härligt må jag säga! Nej nu blir det duschen! Peace.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0