Gott slut och gott nytt allesammans!

Tja, då var dagen här. Nyårsafton, som jag har haft lite fasa inför iår. Delvis för att jag ville så mycket med nyår, ville vara med alla och ville göra allt, men sen när det närma sig och man verkligen skulle börja bestämma lite seriöst så visste ingen vad som fanns och göra. Så nu några dagar inpå så fick jag i alla fall bekräftat att den ena festen som jag kanske kunde hänga med på att kanske gick över till ett ja! Så det kändes kanon när man faktiskt fixat klänning och så! Igår fixade Natta mina naglar också, jag tror att jag vet hur jag ska göra med håret, vi har massa släkt och vänner som ska äta här ikväll och sen blir det fest, jag tror att jag är redo för att fira det nya året! ;)

Mina fina naglar, made by Natta.

Gott slut och gott nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0